Tolong Tengok Je

Semalam OTW balik dari Melaka - KL, lepas hentian rehat Seremban jalan agak jam. Mula la nak mengeluh. Ermmm...mengharap sangat dalam hati semoga jam tu tak berpanjangan. Janganlah sampai Sg Besi. Berkirax dengan Mr Hubby apa la agaknyer yang berlaku kat depan. Mr Hubby kata janganx accident tak..Sangkaan dia memang tepat..sebuah trailer dah terbabas di tepi jalan. Harapx pemandu trailer selamat.

´╗┐Apa yang membuatkan jam?? Semestinya para pemandu memperlahankan kenderaan untuk melihat seketika ke arah trailer tersebut. Memang dah sinonim perkara ni berlaku kat negara ni. Masingx tolong tengok je. Melepasi tempat kejadian..perjalanan terus lancar. Alhamdulillah.

Bila dah dekat nak sampai area Bandar Putera Mahkota, laluan bertentangan pulak jam..Sebab apa ni...ermm..macam biasa - kereta pulak terbabas.. still kes yang sama, pemanduan jadi perlahan sebab suma nak tengok..so siapa je nak tolong?

Labels: