Betul ke PTPTN Tipu


Berdasarkan logo yang terpampang kat atas ni..sure ada yang tertanya-tanya..dengan senang hati saya nak kongsikan bersama para peminjam yang budiman..hehe...sebenarnya kena tang batang idong sendiri jugak..nasibla saya buat kering hati untuk bayar setiap bulan..memang agak membebankan tapi dah kita ni berhutang..so takkan nak diam je..hutang dunia kena beringat...saya tetap bersyukur dengan rezeki yang diberikan olehNYA..biarlah bersusah-susah dahulu..bersenang-senang kemudian..cuma saya berpegang kepada prinsip..tak nak menanggung hutang sampai anak dah besar-panjang..ermmm..terpulang pada pemahaman dan pendirian individu..rambut sama hitam...saya percaya..memang ramai yang nak try settelkan hutang PTPTN..yela..sape yang sanggup menanggung tapi mungkin terdapat kekangan yang tak dapat dielakkan.. apapun...baru-baru ni PTPTN ada perkenalkan Sistem Ujrah tapi tak taula sejauh mana kebenaran sistem yang diperkenalkan..cuma pemahaman saya Kos Pentadbiran diturunkan dari 3% ke 1%..nak tau lebih lanjut..meh kita klik laju-laju kat TEROMPAH..apa kata anda... 

Boleh saya mintak pandangan kalian tentang entri ini??

Labels: