GA CCK- Mari Berpantun

Entri Melekat Seketika
(Sudilah Terjah Entri Baru)

Untuk menghilangkan kebosanan yang melanda..GA CCK kembali lagi..senang je syaratnya..Follow CCK sebab senang nak tau sape yang menang bila dah announce..lagi mudah letak kat bloglist uols..heehe..tak paksa tapi nak monitor senang..fikir-fikirkan ye..lepas tu tag 3 orang kawan-kawan blogger yang ada kat Malaysia ni..kenapa Malaysia? Jawapannya uols lebih arifkan..Pastikan member tu tau dyorang ditag..kalau tak kesian tau..penat je tag-mengetag..isshhhh..penat ke...dak ehhhh...clik-clik je..Last but not least..tinggalkan kat entri ni serangkap pantun korang berkenaan hadiah ni..pandai-pandaila goreng pantun..goreng jangan sampai hangus tau..Tarikh akhir..ermmm..sampai 1 Feb 2011 jela..sempena Sambutan Hari Wilayah..pemilihan pemenang berdasarkan kreativiti pantun yang korang reka..so..contoh pantun camni..

Mari Berpantun GA diberi
Edisi khas menjadi pilihan
 Siapalah agaknya yang bijak bistari 
Bakal memiliki sebiji cawan

haa..ha...belasah je..Ni contoh je tau..rasanya uols lagi kreatif..inovatif...
3 orang pemenang akan dipilih ye..

Labels: