Kuih Oh Kuih

Hari ni dalam sejarah..sebab apa...heehee..segan nak cakap tapi ssshhhhhh..buat pertama kalinya saya berjaya membuat kuih keria...heehee..(bangga sendiri) ..jangan marah tau..sebenarnya tak terlintas pun nak buat kuih tapi dek kerana nak mengisi masa cuti....tambah Mr Hubby pun rajin masuk dapur..so..kami berdua sepakat untuk buat kuih keria..Mulanya rasa macam dah tak jadi sebab resepi godek kat intenet je..at last..alhamdulillah walaupun rupa tak berapa nak menarik tapi rasanya...warghhh..boleh tahan tau... Sempat gak bagi kat jiran sebab memang buat lebih.  Nasibla jiran tak banyak kerenah..Alhamdulillah...rezeki untuk hari ini..lain kali nak try yang lain pulak..

sungguhpun rupamu tidak menarik tapi rasamu sedap..hehe

Labels: