Servis Badan

Tajuk entri ni jangan salah faham tau...kalau kereta kena servis..badan pun sama..hehee...saya baru je pegi berurut dengan mak bidan..memang dah serasi dengan dia. Alhamdulillah..almaklumla..keja dalam aircond..tambah menyusu badan..so urat-urat pun naik bersimpang-siur..nak tak nak..kena masuk servis supaya tak bertambah sakit.. urat ni kita mesti jaga..kalau tak..ermm..mengidapla sensorang..orang lain tak boleh tolong..melainkan tolong tengok..

Masuk keja harini rasa bertenaga tapi badan still rasa sakit sikit..penangan bekas pegangan tangan berurut tapi lega sesangat bila urat yang tersimpul dah lurus balik. Rasa macam dalam pantang pulak. Bukan apa..badan nak guna lama...so sayangilah badan anda.

Nak dijadikan cerita..masa balik berurut..sesuatu telah berlaku...macam tak percaya tapi memang benar terjadi..tak percaya cuba tengok gambar ni..

Mr Hubby punyala hairan..maybe kena batu..togel je tinggal serpih..huuhu..lawak jadinya..nasibla kedai aksesori buka lagi kalau tak harus ke tempat kerja naik roda dua..huuhuu...

Ada hikmat di sebalik kejadian yang berlaku..Insyaallah

Labels: