Botak Lagi

Ibu nak abadikan kenangan Khalish 1st time gunting rambut kat kedai..mula-mula ibu cuak gak..takut barber tak terima sebab Khalish kecik lagi..masa tu baru 8 bulan..tapi papa yang menguatkan kata ok je..mujur masa tu takde customer so Mr Barber boleh menggondolkan rambut Khalish dengan tenangnya n kebetulan ibu rasa time tu Khalish agak mengantuk..jadinya anak ibu ni takla banyak kerenah sangat..saya nak ambik kesempatan ni jugak... kepada para pembaca budiman yang terbaca entri ni mohon sedekahkan Al-Fatihah buat Mr Barber (seperti dalam gambar) sebab beliau telah kembali ke rahmatullah...masa buat entri ni kebetulan Mr Hubby baru balik gunting rambut..so tu yang dapat tau..

comel pulak anak ibu bila botak...heehee....balik je rumah..terus papa proses lagi...ni la hasilnya..ibu rasa ni dah kali ketiga anak ibu botak licin...maintain senyum selalu ye nak..

alahai...anak ibu

Labels: