Percubaan Berjaya

menjadi akhirnya..Alhamdulillah
Alhamdulillah..percubaan saya nak buat lasagna berjaya...actually main belasah je resepi..ni percubaan kedua..percubaan pertama terhangus sikit sebab masa tenagh dok buat kena keluar jap..ada panggilan urgent...so lupa nak tinggalkan pesanan kat Mr Hubby...balik je tengok dah rentung sikit...haa..ha...tapi still boleh makan..disebabkan timbul ketidakpuasan hati..saya try buat lagi...tak nak putus asa..kebetulan coursemate Mr Hubby nak datang rumah..so tu yang buat jugak...nekad je..Alhamdulillah..percubaan berjaya..so lepas ni bolehla saya buat selalu...sape nak rasa..meh datang rumah ye..heehee..tapi tak taula mengikut citarasa uols ke tak.. huuhu..

Labels: