Shopping Sakan

Seronok tengok My Lil Khalish with his papa bershopping...bukan kat shopping complex pun tapi kat UpTown area Danau Kota je..sebenarnya minggu tu dah tak tau nak ke mana..so saja pusing-pusing menghirup angin malam..dari pemerhatian saya..UpTown dah tak berapa best...tak semeriah dulu...kawasan jualan pun semakin mengecil..kalau dulu..tu dia..meriah bukan main..nak jalan pun sesak..mungkin ramai peniaga yang dah beralih arah kot..so masa nak round kat situ lama-lama pun saya rasa macam takde mood..benda yang nak dicari pun tak dijual...tapi part yang saya tak boleh lupa bila Mr Hubby cakap..tak perasan ke Khalish dok tegur orang yang lalu kat sebelah dia..errm...peramah betul Khalish..semua orang yang ditegur sapa balik...time tu saya mana nak perasan..jalan pun kat depan..perasan cam bujangkan...walhal Mr Hubby ada gak suruh dukung Khalish...haahaa...ibu biasala Khalish..ngelat..nak berlenggang sesaja...agak-agak memboringkan..saya pun ajak Mr Hubby balik...tengok Khalish pun dan tergaru-garu kepala..layan movie kat rumah pun orait..

gaya dua beranak shopping..

Labels: