GA Ditutup..dan Pemenangnya..

GA - Siapakah Yang Bertuah dengan rasminya telah ditutup..dan saya pun dah announce mintak emailkan details kat SINI...so kepada yang dah laksanakan...tenkiu sangat-sangat..kerjasama anda sangat dihargai..sebenarnya nak pecahkan rahsia ni...siapa yang emailkan details tu sebenarnya antara yang bertuah memiliki setem keluaran khas kapal selam tu...antara kelainan yang saya buat untuk cari antara mereka yang bertuah..sebab tu jugaklah dari awal saya dah announce nak details...kepada yang alert..tabik spring saya bagi..heehee...so kepada yang terlewat email...maaf dipohon ye...ruang telah diberikan kepada anda sehingga semalam..tapi takpe..jangan putus asa..nextime InsyALLAH saya akan buat GA@Contest lagi...rajin-rajinlah jengah ke blog saya ye..

Mereka yang bertuah ialah:

CuteMum
FadzilahKamarudin
NurulNajihah
NadiahSidek
FanaFlora
ZiezahMisi

Tahniah diucapkan!!

Labels: