Mini Zoo

Sewaktu melawat rakan saya yang baru melahirkan 2nd baby pada 1 Mac 2011...bersamaan dengan sambutan Hari Tentera Darat..sah anak askar ni...saya berkesempatan jengah mini zoo milik ayah beliau..teruja dan seronok betul tengok orang berhobi..tapi saya..huuhuu...hobi berjalan..kehhkehhkehh..asalkan ada hobi...terpulang pada hak individu yer...so bila dapat tau ada haiwan peliharaan kat tingkat atas...terus melompat ajak Mr Hubby bawak My Lil Khalish..mula-mula Khalish tergamam bila tengok binatang yang ada...lama sikit dah ok..tiba-tiba datang pulak keberanian dia nak pegang..alahai..tiba-tiba teringin nak pegi Zoo Negara pulak...haahaa..sebab utama nak bawak Khalish...sebab kedua..huhuu  saya tak pernah masuk pun...selalu jengah sebelah pagar je masa ada kursus kat FINAS...pecaya tak..dah tua bangka baru nak pegi zoo..tapi..kali ni intend nak bawak anak..alasan ke apa ni..hahaa..


 

Labels: