Kagum Sangat

Sumber: BHarian Online

"LAKARANNYA halus dan cermat. Objek yang dilakar juga comel dan mongel, terutama apabila menggambarkan kanak-kanak dan kucing bermain di taman atau bersembunyi di sebalik rimbun dahan penuh berbunga. Malah, lakaran wajah mongel itu juga menjadikan beliau cukup dikenali sebagai ilustrator dalam talian yang memberikan tutorial percuma kepada penggemar ilustrasi kanak-kanak". Cerita lanjut SINI
 .........................................................................
Saya kagum dengan kemahiran yang dimiliki oleh k.emi...seorang wanita....ibu...dan memiliki kerjaya bermula sepenuh masa dirumah... dalam diam saya sering jengah ke blog beliau..silent reader..heehe...serius..bila jengah ke blog k.emi..rasa macam dapat satu ketenangan yang sukar digambarkan..ilustrasi k.emi memang class!! tak percaya jengah emilayusof.com....bisa membuatkan hati menjadi geram bila tengok dolly yang dihasilkan...ilham semulajadi okey..semua comey belaka...dan pada saya k.emi bukanlah seorang yg kedekut ilmu..penerangan beliau melalui tutorial yang diberikan amat jelas....FOC pulak tu..heehe
Harini saya tumpang bangga sebab bakat beliau diketengahkan oleh pihak BHarian..rasanya dikalangan otai-otai blogger pun ramai yang kenal k.emi..sure hot k.emi lepas ni..Alhamdulillah....rezeki k.emi..secebis kata k.emi yang mampu membuatkan saya tersenyum lebar...
"meneroka alam kanak-kanak sentiasa menarik..indah dan menyeronokkan.."

Labels: