Nasib Baik Tak Juling


Perghhhh....pencarian yang penuh mencabar..beratus-ratus senarai blog yang sertai Gegar Blog Ben Shaari..sape tak kenal BEN SHAARI..antara otai bloggers yang terkenal...apajua yang terjadi sekalipun..saya nak ucapkan jutaan trimas to Bro Ben dalam menganjurkan Gegar Blog..really appreciate!
Akhirnya saya disenaraikan dalam kumpulan 9...1st lpulak tu...bangga gile dan tetap bersyukur..yela..saya masih baru dalam dunia blog ni..tak sampai setahun pun..namun saya tetap punyai impian dalam dunia berblog ni...ape agaknya ye..heehee..
Kepada mereka yang tergolong dalam kumpulan 9...salam perkenalan dihulurkan..bagi yang telah bertandang ke blog saya..berbillion terima kasih diucapkan..tak sempat nak buat kunjung balas lagi..usaha Bro Ben menggabungkan bloggers amat dikagumi...murni sungguh niatmu itu..

Labels: