Sempat Lagi Shopping

Lunch time harini tapau je..takde geng nak ajak makan..kebetulan petang Rabu hari sukan bagi jabatan tapi saya jarang bersukan..sukan kat rumah je dah cukup kot dengan My Lil Hero..heehee..lepas tapau saya tengok ada jualan kat foyer..so sekilas pandang..saya ternampak gerai jualan pakaian kanak-kanak..warghh..ada sesuatu yang menarik perhatian saya...nak tau tak saya sempat 'menyoping' apa...huuhuu..kalau dah perempuan tu perempuan jugakkan..
*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*


Saya memang menggilai babygap...almaklumla..zaman saya dulu tak berkesempatan nak pakai..so turunkan kat anak jela..atleast bila tengok My Lil Khalish pakai..kira macam hajat kesampaian la gitu...tak salahkan...

Labels: