Berkelah 5 Minit

Teringat time berkelah masa balik Mersing ..punyala ramai orang...ingatkan bolehla dapat parking tepi laut...telan angin jela...takde tempat langsung...penyudahnye terselitla kat tepi warung...huuhuu..semakin membangun tempat riadah ni sekarang..maybe sebab dah ade  Felda Residence Tg Leman...kagum jugak sebab semakin naik pembangunan yang dulunya memang suram tapi sekarang..macam-macam ada...seronok pulak jadinya..
Tapi on that day....My Lil Khalish tak dapat mandi lama sangat kat laut...sebabnya bertolak dari rumah pun dah agak lewat..so cuaca makin panas..sekejap pun jadila..ibu pun tak sempat nak mandi sebab sibuk dok cari alas perut..semestinya tempe goreng...sedap betul...heehe..tapi yang bestnyer..bubur nasi pun ada jual...dah tentu lepas mandi perut lapo..abis jugakla Khalish makan bubur...Alhamdulillah..nextime kita pegi tempat lain la pulak....kali ni ibu akan pastikan anak ibu mandi lama...Insyaallah..

Gambar mandi tak sempat nak snap...gambar makan je...jadila sebagai kenangan...




Labels: