Bila Masuk Dapur

My Lil Khalish antara orang yang paling pantas dan cekap tau bila saya masuk dapur..alih-alih dia mesti dah sampai kat sebelah saya...kadang-kadang geram jugak dibuatnya tapi selagi tak membahayakan..saya biarkan je..ada takde saya terkejar-kejar gak bila time nak menggoreng...takut jugak..kang buatnya terpercik..tapi dia lagi pandai...sekarang dah ada pot sendiri....tak ganggu ibu pun...Mr Hubby kadang-kadang dok gelak tengok gelagat anak bujang dia...sempat snap lagi sebagai tanda kenangan..


"Ibu jangan risau tau...Khalish boleh tolong ibu kemaskan pinggan mangkuk ibu..."

Nasibla plastik...tapi ada gak tersumbing pinggan kaca jiran...kenala saya mengganti balik...

Labels: