Nak Belikan Jugak

Masa cuti panjang 1 Mei lepas...saya balik Tenggaroh..rumah SIL...jauh benor rasanya...maybe sebab dah lama tak jalan jauh..tapi dalam hati tetap hepie sebab dapat relax..sekejap pun takpe..janji luar dari KL...rasa tenang sikit kepala ni..kalau tak cam sesak je..benak semacam...
Sekali-sekala dapat berkumpul dalam family yang besar memang best...masa tulah macam-macam citer kuar.. sebab tu saya suka balik Johor...belah Mr Hubby...jangan tak tau yang saya ni dah bercucu pun...jadi nenek dah...tapi bukan sebarang nenek tau..nenek muda la katakan...huuhu..tak ngaku dah tua...aishhhh...
Bila balik kampung...saya suka monitor ragam My Lil Khalish ..Alhamdulillah...tak sangka pandai gak dia bergaul sesama sepupu-sepapat...toys pun tak pandai berebut..dan yang paling saya tertarik...rupanya terselit keinginan yang tak pernah saya terlintas...mulanya memang berhasrat nak carikan..tapi Mr Hubby asyik cakap..tak pandai lagi...kecik lagi...tunggu dah besar sikit ...sekali dia tunjukkan da...




* sebenarnya entri ni dah di post tapi tetiba jadi draf....pelik betul..kena post balik..´╗┐ni mesti masa problem tempoh hari..

Labels: