Nak Tolong Jugak


Kalau dah anak papa..memang tak tumpah ke mana...apa yang Mr Hubby buat..pasti My Lil Khalish akan follow..buatla apapun...dia pasti menjadi teman setia Mr Hubby..perasaan ingin mencuba sentiasa ada..mula-mula dok usha kat sebelah..bila sesuatu barang tu kita tak pegang..mulala dia sibuk nak try..selagi tak merbahaya..me akan bagi tapi Mr Hubby kena pantau..

Pernah satu ketika Mr Hubby dok godek LCD..dia pun terus dok tepi..

Mula-mula peratikan apa yang papa buat...

 
serius betul anak ibu ni...
Nak pegang jugak...
 yeay...yeah....dapat pegang...thanks papa..dah dapat apa yang diinginkan...

Nextime anak ibu dah boleh tolong papa lagi...

Adakalanya me terhibur dengan tingkah laku My Lil Khalish...seronok sangat..kadang-kadang diluar jangkaan apa yang dia buat....

Labels: