Terlayan Hindustan

Petang Sabtu yang syahdu sebab me terlayan cite Hisdutan...lama dah tak tengok sebab tak berapa nak minat...tetiba tertengok pulak balik dari kenduri kawen...ingat nak follow Mr Hubby ke Low Yatt...My Lil Hero tido ...tak sampai hati nak bawak...kat sana sure ramai...tempat tumpuan gajetkan...so niat tu terkubur jela...tengah dok lepak...tertengok tv...dan seterusnya terlayan movie Hindustan...mulanya maleh nak amik pot...just jeling camtu je..tapi tertarik pulak pelakon cilik dalam tu...kisah budak rupanya...me kalau ada heroin cilik...boleh lagila kalau nak tengok...sedih rupanya cite dia...kisah penculikan budak..pastu biasala aksi gaduh mesti adakan....kalau tak bukan Hindustan namanya...boleh pulak me sedih sensorang sampai nangis beria...nasib tak bengkak mata...kelako pulak..nasib jugakla takde orang kat rumah...kalau tak...sure kena gelak sakan...pulak tu hero dia pakcik ni ha...



Lagila me beremosi...kisah kekeluargaan.. ok la kan kalau nak sedih... tapi yang bestnye hepie ending...budak yang diculik tu dijumpai masih hidup walaupun pada mulanya orang jahat cakap dah mati ditembak...suspen tul..heehee...okla..nak bersiap ke pasar malam..kena cari kudapan sikit sebab malam nak layan bola Piala FA..nak ke stadium kena fikir banyak kali...layan kat rumah jela...heehee


Labels: