Win LC Clutch From BabyIbu Shoppe!!

 Selalu jugak me singgah BabyIbu..tapi tak perasan ada BabyIbu Shoppe di FB...almaklumla..jarang dah layan FB..bersarang dah pun..heehee..Pelbagai barangan menarik dan yang bestnya menanti para ibu dan tak lupa untuk si cilik anda....kalau tak percaya me ada tinggalkan link ...klik je...anda pasti tertawan.. me pun tak ketinggalan skodeng...huuhuu..kalau cakap je barangan baby..boleh jadi lupa diri kejap...nilah kelemahan mem..penangan barang comey dan cute-miut...

Kali ni BabyIbu anjurkan GA yang sangat menarik..Jom kita layan jap..


Kalau nak join...jangan segan nak klik SINI
Tarikh tutup pada 24 Julai 2011

Hadiah menarik tau!!




Sebuah clutch/wallet Liz Claiborne Bernilai RM150

Bukan tu je..ada lagi...

2 X Hadiah Saguhati

Voucher BabyIbu Shoppe bernilai RM30 untuk setiap pemenang

Selain tu..ada jugak..
 
Kategori Cabutan Bertuah 
(melalui Random.Org)


Hadiah Utama

Permainan Fisher Price bernilai RM50


5 x Hadiah Saguhati
 
Fridge Magnet dari UK 
(Idamanku jugak ni)

Bestkan GA ni...bagi yang rajin..hantar penyertaan banyak kali pun diterima..so jangan berlengah tau..me nak tag JuraRahim & Nina..

Labels: