Ada Gaya La


Tengah dok beristirehat tadi tetiba je terpandang kat My Lil Khalish..secara tak sengaja me ternampak dia dah duduk kat kerusi comel yang sememangnya dibelikan khas ...saja nak menambah koleksi..heehe..sebenarnya nak ajar dia duduk kat kerusi tu..manala taukan..tup..tup..dah boleh duduk pun sendiri...yang tak tahannya siap ada gaya tersendiri...



tumpang letak kaki kat kabinet...agaknya sebab tak sampai nak jejak kaki ke lantai..
sampai terangkat seluar..


 hehe...saya dah boleh dudukla ibu...


pose terbaik...tapi Khalish duduk kejap je..lepas tu cam biasa..round satu rumah...

Labels: