Ingatkan Best...Rupanya..

Semalam berbuka puasa di suatu tempat yang memang kalau sebut je tempat tu..
tersangatla grand...tapi taknak sebutla..nanti mengaibkan pulak..
hakikatnya bila me berbuka semalam...cam hampeh...
bukan tak nak bersyukur dengan rezeki yang diberikan tapi sangat tak
berbaloi dengan harga yang dibayar....kebanyakkan makanan yang dihidang..
bila kehabisan..takkan ditopup balik..frust betul...sampai nak makan bubur hitam pun licin belanga tu..bila cakap bab ice-ceram..sampai sudu pun takde..terpaksala menunggu sampai berdiri kat area tu..
penyudahnya sesak..alahai...camne servis yang diberikan ni dik non...sesungguhnya amat mengeciwakan..
Tapi nak wat camnekan...lesson learn..baik beli kat bazar..buka kat rumah..lagi puas hati..
Dah tu pulak...baru je masuk jam 9 boleh pulak lampu area meja tempat me berbuka tu ditutup..amboiii...sampai Mr Hubby pun sempat mengomel..
"tandanya nak suh halau balik ni.."
Dek disebabkan Khalish pun dah meround suma tempat..me pun ajak Mr Hubby balik..lagi lama dok kat situ..rasanya lagi sakit hati..baik cabut awal..so harini berbuka sorang..kebetulan Mr Hubby ada jemputan..so plan nak makan roti or biskut je..dah hujung-hujung posa ni dah tak tau nak makan apa...rezeki tetiba pulak datang..staf bagi bubur lambuk...Alhamdulillah..bolehla me gather berbuka dengan Khalish...

Labels: