Kejadian di Tapak Pameran

Teringat masa bawak My Lil Khalish ke pameran sempena tamat latihan perbarisan ATM-PDRM di PUSASDA, Port Dickson bulan lepas..antara lokasi pameran yang takkan me lupa sebab berlakunya kejadian ribut yang amat dasyat..Subhanallah..tak sempat pulak nak rakamkan kejadian masa tu..yang paling sedih sampai fone me masuk air sebab terendam..nasib dapat diselamatkan..memang tergerak dah nak balik hotel masa langit dah mula mendung tapi dalam hati kata..nanti kejap lagila..sampaila hujan turun dengan lebatnya..kebetulan Khalish tidur bawah khemah pameran...Mr Hubby yang pangku...sampai satu tahap petugas yang ada suruh Mr Hubby selamatkan Khalish ke dewan yang berhampiran sebab khemah dah macam nak tumbang...hanya DIA sahaja yang mengetahui perasaan me masa tu..tak putus-putus berdoa agar dipermudahkan segalanya... masa saat genting tu Khalish diselubungkan dengan baju tentera yang dipamerkan..sebab Mr Hubby nak lari redah hujan..time nak lari dari khemah ke khemah...kebetulan masa tu khemah yang kami dok berteduh belah tepi hujung...Khalish tersedar sebab air hujan terkena muka dia..confius terus dia..Alhamdulillah segalanya selamat sebab hujan mula reda...yang tak bestnyer...air dari longkang mula naik....lepas je kejadian tu..me ade gak dengar citer dari petugas yang berada di tempat kejadian ....ada sorang anggota polis sampai terjatuh dalam longkang sebab ingatkan jalan rata...aduhai..mana nak perasan bila air dah mula membanjiri kawasan...ni antara gambar yang sempat me rakamkan sebelum fone dan camera masuk air...


horayyy....Khalish bebas..

Dah besar nanti Khalish nak masuk ni jugak boleh tak??

kusyuk betul bila anak ibu dapat camera

sory...gambar tergelap..cuaca tak mengizinkan

Abang tentera nak bergambar dengan Khalish

dapat duduk sekejap jadila...sebenarnya takut dok kat sini...tinggi sangat..

Lupa pulak nak bergambar sekeluarga...nextime jela..

Labels: