Macam-macam Nak Beli Ni

Rasanya bila dah masuk petang ni hati makin jadi tak tentu arah...sebabnya mood dah bertukar...kepala ni dah asyik fikir barang yang nak dikemas...after berbuka nanti terus cabut nak balik Johor..rindu pulak nak jumpa sedara-mara.. lama gak me tak balik Johor...Alhamdulillah...harini me sempat nak poskan hadiah untuk pemenang GA-Setulus Ingatan...InsyaAllah..nextweek dah boleh dapat...sabar ye menanti...heehe...
Cerita pasal balik kampung ni tak sabar me nak berbuka ramai-ramai..lain keseronokannya..itulah antara hikmat /nikmat bagi mereka yang berpuasa...boleh gak singgah 'PARAM' a.k.a Pasar Ramadhan...sure letih nak berjalan tapi sakanla sebab area rumah abang ipar me tu memang ramai yang berniaga...rezeki bulan Ramadhan...silap-silap merata pulak me berjalan nanti sebab baju raya me sorang je takde lagi..Mr Hubby n Khalish dah ada...ni yang buat panjang langkah...uuuuiiishhhh...macam-macam dah fikir...bonus tak masuk lagi..heehee...Subhanallah...dan sebelum balik sini nanti me nak borong kerepek kat pengeluar IKS terus...sure rambang mata..lagipun me dah janji nak belikan untuk kawan-kawan yang memang penggemar kerepek...janji mesti ditepatikan...mintakla perjalanan me dipermudahkan olehNYA...dan harapla sangat agar jalan tak jem sangat..

Labels: