GA - SALAM KELAHIRAN

Entri Digam Seketika...
Untuk entri baru jengah ke bawah ye...tq




Sempena hari kelahiran me pada tarikh seperti yang tertera di banner...uisshhh...tak lame dah... me nak anjurkan GA-Salam Kelahiran dalam masa yang terdekat...Bermula hari ini dan berakhir Sabtu ni pada jam 5 petang..Harap ada yang sudi sertai...

Syarat penyertaan sangat mudah:

# Pada yang belum jadi follower..sudikanlah berbuat demikian..bukan apa
senang nak tau keputusan nanti..tapi yang ni takde paksaan..terpulang pada individu

# Takyah sesusah nak buat entri....Penyertaan melalui link entri tidak akan diterima...so fahamkan...
 Cuma tinggalkan ucapan kelahiran untuk diri me kat entri ni je...patah perkataan tidak terhad...tapi kalau yang kreatif tu mungkin akan dipertimbangkan sebagai pemenang..

# Pemenang jugak akan dipilih melalui cabutan...bilangan pemenang me tak decide..tengok kepada berapa banyak penyertaan nanti..

# Hadiah akan diumumkan kelak...

Semoga Anda Antara Yang Bertuah!!

Labels: