Serba Ringkas Tapi Mengeyangkan


Sambutan hari lahir me tahun ni penuh dengan kesederhanaan..salah satu sebab bukan tak nak celebrate kat luar tapi...K.E.M.A.L.A.S.A.N melanda..so malam 15 Okt tu Mr Hubby drop by kat SecretRecipe n beli Brownies Walnut..tapi tak beli yang berkilo...just beberapa slices je..kang banyak tak abis pulak...tapi rasanya ni pun dah banyak sebab ade lagi saki baki dalam fridge kalau tak silap..heehee...


Rasanya memang takleh nak pertikaikanla kalau dah beli kat SC ni...


My Lil Khalish yang tersangatlah behave bila dapat makan kek..sekarang dah semakin susah nak disuap...nak makan sendiri...tapi me layankan je..biar penat sikit asalkan Khalish tak mengaruk sudah...letih dibuatnyakalau dah mula protes.....

Labels: