Pasar Malam Je

Alhamdulillah...bila ade rezeki lebih bulan ni..Mr Hubby belikan Khalish something...
tapi taklah beli kat shopping complex...Pasar Malam je...heehee...tu je yang termampu...
punyalah sakan Khalish senyum bila nampak apa yang dia dapat...tak menyempat nak rasmikan..

muka happy sakan

dah tu taknak turun...

Part yang melucukan bila sampai rumah ..terus tolak basikal lama yang memang dah tak sepadan dengan dia ..me ngan Mr Hubby gelak sakan tengok keletah anak bujang kami..bila cakap yang basikal lama ni untuk adik..macam faham je dia..terus tak berusik..

adakalanya bila terpandang sesuatu yang menarik...me mesti nak belikan untuk anak...bukan apa..masa kekecik dulu kita tak dapat nak memiliki so ape salahnya turun kat anak...atleast apa yang diimpikan tercapai..biarpun kita bagi kat anak

Labels: