TomatoMan

Bermula dari kenduri AidilAdha...baru ibu perasan putera sulung ibu suka makan tomato...makan mentah buat ulam camtu je..boleh pulak tu..Alhamdulillah...lepas ni kulit Khalish kalah kulit ibu..heehhee...ni yang jelous ni...
Takpe...asalkan anak ibu makan sayur je hati  ibu dah berbunga nak...
Lepas ni me ingat nak beli tomato yang comey tu..buat stok untuk Khalish...senang nak dimakan..sebenarnya sekali hadap Khalish boleh abiskan sampai 10pcs...suka pulak me tengok..dah abis mintak lagi tapi me selalu estimate..takut sakit perut pulak kalau makan banyak...sulam dengan makanan yang lain la pulak...

beria makan...memang kesukaan

usik la macamane pun...bo layan la jawapnyer

Payah gak sebenarnya kalau anak-anak ni tak suka makan sayuran..nak paksa pulak tak sampai hati...hati seorang ibu...takat mane nak pakse anak...kalau yang jenis kering hati boleh kot

Labels: