Bam Bamnyer Dia

Rasa sayu pulak hati masa Mr Hubby hantar Khaleef ke rumah BS pagi tadi...harini tukar tempat...abang duduk rumah teman ibu...adik ke rumah BS..nextweek tinggal seminggu je cuti pantang...after that dah start keje...uishh...cepat betul masa berlalu...tup..tup nanti me preggy balik..haahaa...rezeki jangan ditolak...tapi buat masa ni nak rest dulu..bagi laluan kat kawan seperjuangan yang lain..lagipun body nak guna lama dik non..actually hantar Khaleef ke rumah BS sebab nak tau anggaran berapa banyak EBM yang bakal digunakan sepanjang me koje..secara tak langsung boleh kumpul stok EBM lagi...huhu..kumpul la sangat...bila Khaleef takde kat rumah mulala panjang langkah kami sekeluarga...contoh cam arini....

KLINIK(appointment Khalish 2thn > JUSCO (beli barang sikit) > Sukan Bandminton (follow Mr Hubby & geng opis dia..)

Tapi sesi mengepam tetap diteruskan...agak-agak rajin buat power pumping pulak..

berkat susu ibu...1m=4.6kg

tengok tang peha...

dagu berlapis...bedung pun Khaleef ok...

tiada apa yang dapat menggembirakan hati ibu & papa melainkan melihat senyuman tawa kalian..sangat menghiburkan... 

Labels: