Misi Mencari PopCorn

Baru-baru ni sorang member dah up status FB dia pasal popcorn...dan me pun ternampak lalu terbaca...lama betul tak pekena popcorn yang best...dalam hati ni terdetik la jugak..beli popcorn sampai KLCC..best sangat ke..bila sebut pasal KLCC semua dah dapat agak..barang kat sane takde yang murah..tempat exclusive la katakan..me pun jarang ke sana..melainkan window shopping..tapi adakalanya terbabas gak..dah name pun P.E.R.E.M.P.U.A.N...
Me pun sembang ngan Mr Hubby dengan harapan nak gak rase popcorn tu...heehe..pancing ayat le kan...nasib baik mood Mr Hubby ok..dan sememangnyer kitorang kaki jalan cuma belum kesampaian nak pegi tempat yang jauh sebab Khaleef kecik lagi..

dan akhirnya sampai ke destinasi pencarian

muka boring...ngantuk pun yer sebab kekenyangan..

wrapping yang sangat comel..

ni yang mix..saje nak rasa..

cuti yang ada digunakan sebaik mungkin..lepas ni takde lagila nak jalan gila-gila sangat...bila dah start keje ..macam-macam nak buat tapi anak-anak tidak sesekali dilupakan..

Labels: