Persiapan Ala Kadar

Semalam genap permata hati me yang sulung Khalish menjangkau umur 2 tahun...memang cepat betul masa berlalu..dan semalam jugak  diadakan sambutan secara kecilan di rumah..panggil kengkawan terdekat..program yang dirancang lastminute..ingatkan tak nak buat tapi ada rezeki lebih so kita sharing dengan kawan-kawan sambil bersedekah.....Timbul pulak idea Mr Hubby nak deco sikit rumah..saje nak suprised Khalish..buat simple je..dan ternyata bila Khalish bangun dari tido terus becok mulut tak berhenti bila tengok rumah dihiasi dengan belon...mengalir jugak airmata me sebab tengok dia happy biarpun me tak dapat tangkap lagi butir bicara Khalish...

nasib baik cukup nafas papa nak tiup belon

dah deco nampak macam taska pun ada

menu yang simple...laksa johor

2nd Birthday..Khalish Boy

pandangan dari atas...

 bila tengok anak happy..memang tak sedar airmata mengalir..amanah yang diberikan oleh Ilahi....penuh tanggungjawab yang diberikan agar manusia tahu apa itu erti didikan..

Labels: