Kaki Jalan Betul

Zaman kekecik dulu..me nak ke zoo Melaka pun tak lepas...walhal tak jauh pun dari rumah..sape nak bawak..me bukan dari keluarga yang senang..tengok dari tv jela tempat orang..tapi bila dah berkeluarga sendiri...aspecially bila dah ada anak..semua tempat kita nak bawak anak-anak berjalan..takmo dah jadi macam kita..dan anak-anak zaman sekarang pun lebih bijak me perhatikan...apapun kenyataan mesti diterima...zaman dah berubah...kalau dulu generasi 'X'..sekarang dah 'Y'...tak salah pun bawak anak berjalan asalkan kena pada tempat dan kemampuan kita..
Weekend lepas me sempat jugak bawak anak-anak ke Zoo Negara...kebetulan me pun tak penah masuk...saje nak bawak Khalish berjalan..biar dia penat sikit so malam boleh tido cepat..kononnye la...plan nak pegi pagi tapi tetiba ade emergency nak kena buat pasal keja..so Mr Hubby pun setuju pegi petang...otw dalam keta Khalish dah tertido..so sampai sane berdukung la jugak tapi seslow me kejutkan...rugi pulak kalau masuk tapi tak tengok haiwan yang ada kat dalam zoo..sempat gak le berposing sakan...

nasib ade yang sudi ambikkan gambo kami sekeluarga..
kusyu' Khalish layan 'hero' yang tengah bergayut
sempat lagi Khalish membaca
ibu pun nak posing gak bersama Khaleef
sebelum balik papa pun sempat berposing lagi...

nextime kena pegi zoo lain pulak kot sebab tak berapa nak memberansangkan bila tengok haiwan yang dok ade...keceriaan suasana tu takdela..mungkin silap time kot pegi..asyik orang dok promote ambik gambo family je..nasib baik masa masuk tu Khalish tengah terlentok tido..so adela alasan nak bagi...


sesekali timbul keinginan nak ajak Mr Hubby over-the-sea...bilala agaknyer masa yang sesuai..mungkin bukan rezeki masa berempat..mana tau masa berlima pulak 

Labels: