Penat Tapi Berbaloi

Hari yang sangat hebat..penangan meeting yang membuatkan macam nak belah badan...bahagikan kepada empat...back-to-back...masuk keluar bilik meeting kat pelbagai tingkat..perghhh....sabo jela kan..takpe..SEDIA BERKORBAN...demi tanah air tercinta...warghh..cam tak caye je statement camni boleh keluar..apepun me tetap tabah lalui perjalanan sebagai wanita berkerjaya...periuk nasiku...kena jaga...Syukur Alhamdulillah...masih diberi rezeki olehNYA untuk berkeja....kalau tak ..ada yang 'melukut di tepi gantang'...pening bila kena buat sesuatu kerja dekat nak 7-9 kali amend...macam nak termuntah..

Cakap je nak termuntah...tapi belum muntah lagi....okeyla kan...bulan April...bulan yang sangat mencabar bagi me...sebab sambutan ulang tahun organisasi...Alhamdulillah...suma dah beres...cuma esok je tunggu D'Day...

Sape tengok BERSAMAMU malam semalam....?? Best tak...Ade sesape tertengok Malaysia Hari Ini - 23 April 2012..? Nampak tak penari pakai uniform.....or ade ternampak yang dok buat ukiran buah?? dan yang terakhir...18 April 2012 - Selamat Pagi Malaysia....


Syukur semuanya done....




SELAMAT MENYAMBUT
HARI TENTERA LAUT DIRAJA MALAYSIA KE-78
'Warga Berinovasi Menjana Transformasi'
27 April 2012

Labels: