Tonsil Pulak

Pelbagai dugaan me tempoh sepanjang bulan ni...semuanya berkenaan dengan kesihatan..Subhanallah..sesungguhnya ujian yang diturunkan olehNYA mempunyai hikmat yang tersendiri..DIA bagi ujian sebab DIA nak kita ingat selalu...jalankan KEWAJIPAN..jangan sesekali kita lupa tentang kewujudanNYA..DIA sayang kat kita lagi...peringatan untuk diri me...
Semalam kena tonsil...lame dah tak muncul...panas dalam agaknyer...salah satu sebab kenapa me tak minum minuman berais...perit bila tonsil membengkak...nak telan pun susah..sejak dari kecik memang ade tapi masa kekecik mak tak bagi operate..kesian katenyer...so just amik langkah pencegahan...mak pesan jangan minum ais melampau...penyudahnye bila lepas kawen memang me jarang nak minum berais...ngilu rasanyer bila dah lame tak minum air sejuk...huuhu...lagila sejak BF mom ni..langsung tak sentuh...dan semalam jugak Mr Hubby tak jadi pegi futsal...muka dah ketat..huuhuu..sorie my dear...seriously tak larat sangat...nextweek pegila ye..sesungguhnya malam semalam tak larat sesangat...kepala rasa berat...lepas Maghrib je dah tertido...tapi tak lame...terlelap dalam beberapa minit...lega sikit bila dah terjaga...Alhamdulillah...moga hari-hari yang mendatang kesihatan me bertambah baik dan beroleh kesejahteraan yang berpanjangan..


Tuam kepala Khaleef dengan tuala basah...Alhamdulillah..panas cepat kebah..


cukup menguji kesabaran bila anak demam..tapi jangan jadikan ia sebagai bebanan..hanya DIA yang akan membalas setiap pengorbanan seorang ibu itu..

Labels: