Ape Dah Jadi Tu..

Harini me sempat singgah pasar malam dengan Mr Hubby...teringat pulak masa study kat Shah Alam..siap hafal lagi seksyen mana yang ada pasar malam...yela..dulu tak berduit sangat...so kalau nak berbelanja lebih sikit..beli jela kat pasar malam...sambil tu boleh cuci-cuci mata...uhuks...
Tapi sekarang kalau compare dengan dulu...harga makanan pun lebih kurang macam beli kat  kedai ...cuma kat pasar malam macam-macam ada...tu yang seronok..
Sambil dok jalan tadi tertarik pulak dengan mainan untuk bebudak...bak kata Mr Hubby..
"beli je mainan murah-murah...esok-esok dapat gegurl...mainan dah berubah corak..."
aikss...alahai...rindu pulak nak preggy...boleh gitu??
Sampai rumah Khalish kemain lagi sengih bila dapat mainan..tak lame lepas tu terserlah kreatifnyer..dan ibu pun terus geleng kepala...sebab apela agaknyer yer...


Ce teliti gambar kat bawah ni...




Tayar ketapi dah tercabut....camno nak gerak tu...main tak sampai sejam...alahai anak...

Labels: