Tak Cuba Tak Tahu

Agenda hari ini...nak outing..anak-anak tak berapa sihat...so lepak rumah je...dari lastweek nak try buat kuih tapi tak berkesempatan...lagipun me bukan berbakat sangat tapi sesekali tu teringin gak nak buat untuk makan sendiri...untuk lepaskan hajat maka sesi masuk dapur berakhir dengan jayanya walaupun tak berapa nak jadi dari segi rupa tapi Mr Hubby kata sedap je..tak tau le samade nak jage ati atau sebaliknya...heehee...yang penting Khalish pun belasah gak...sedap kot...kalau tak takkan dia boleh dok ngadap..

Kononnya nak buat apam polka-dot...rupenyer me terlupa nak beli acuan...penyudahnyer guna je acuan muffin..bukan nak jual pun kan..ni 1st time try...nextime InsyaALLAH nak usaha lagi..atleast dah tau bahan-bahan..resepi ni pun mintak dari BS & member...takle susah sangat...prisip me senang...selagi kita tak cuba...kita tak tahu...so bila dah tahu...tingkatkan lagi segala kelemahan...


dari segi rupa cam kureng...janji lembut...masuk mulut hilang...

Selamat Hari Pekerja....tapi serasanya surirumah tak penah berhenti dari melakukan pekerjaan sehariankan...so bila nak isytihar cuti khas untuk para surirumah...agak-agak akan ade ke...??

Labels: