Jangan Bersangka

Bila kita tengok seseorang tu jangan kita memandai nak bersangka buruk...adakalanya ada orang yang suka cakap lepas tapi baik hati...ada jugak yang tak pandai nak simpan dalam hati...semua 
diluahkan..bagus gak..atleast takle memendam rasa...yea tak..kalau pendam kang sakit dada berjangkit kat jantung...
Dan harini me berjaya menyelami hati seseorang...secara tak sengaja ter'interview' pulak...dah dok kat PR...so tertanya pulak soklan..yang bestnyer berjawap...tulus dan ikhlas...bukan kita berniat nak 'korek' rahsia pelbagai tapi sekadar berkongsi pengalaman hidup...
Dari situ kita dapat menilai tapi bukan secara keseluruhan...kita tahu serba sedikit kepribadian seseorang dan memberi sedikit ruang untuk kita approach dengan lebih dekat lagi..tak salahkan...
Ni yang me selalu tengok..kenal pun tak tapi cakap kemain lagi macam tau luar... dalam...
dia je yang betul...hakikatnya...

"tepuk dada....tanya selera"


Seindah Sakura....piccagoogle

sesekali perlu tenangkan fikiran dan jaga tutur kata...jangan main sedap mulut...tak semua yang kita buat tu betul sebab...banyak mata yang memandang...

Labels: