Jiwa Sensitif

Malam ni ade budak yang merajuk sakan...sensitif betul lately ni..
mudah sangat terasa pastu tunjuk perangai...
tak penah pun sebelum ni..dah pandai amik ati bila ditegur..
yang pujuk balik papa...ibu diamkan je..punca tak dapat nak minum air solivite...
bukan tak bagi langsung tapi dah masuk 3 botol...


Bak kata Mr Hubby...kalau tiap-tiap ari kena beli tokey balak pun bankrup...heehe..
alahai anak...nak dimarah lelebih tak sampai hati 
tapi kadang-kadang suara ibu jadi tegas jugak...sorie ye sayang...
bukan niat semata nak marah tak tentu pasal tapi marah bersebab..

sembamkan muka terus kat kerusi....

pandai dah anak ibu ni merajuk...


Labels: