Saya Dapat Sesuatu

Petang tadi lepas balik keja papa bawak Khalish naik moto....
reason Mr Hubby kena bawak Khalish naik moto sebab merajuk...
masa kat depan lif tak dapat tekan button arrow tu...
sampai depan pintu rumah dah mula tunjuk angin...taknak masuk rumah...
so ibu pun mintak papa bawak Khalish amik angin petang..
agak lame jugakla dua beranak ni keluar..risau betul dibuatnya...

Dekat nak Maghrib baru sampai rumah..
tetiba Khalish datang dekat ibu sambil tunjuk fone Mr Hubby...
kebetulan tangan tengah basah so kejap lagila baru ibu tengok ye nak...
rupenye Khalish dapat hadiah baru...senyum je bila ibu tengok..
terus bergegas keluar rumah semata-mata nak tengok benda comel ni..



*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

Khalish bergaya dengan helmet baru...comey sesangat

si merah yang banyak berjasa...nilah Honda EX5 kesayangan yang gagah menyumbang bakti hingga ke saat ini...anak-anak pun dah dapat merasa naik...almost 12y gagah menyusur jalan...moga dirimu tak usai dimamah usia...berbaktilah selagi berdaya..

Labels: