Suri Rumah Seharian

Harini me jadi fully housewife...
selalu weekend kekadang ngelat gak buat keja rumah..takpun ajak Mr Hubby outing..
tapi harini no excuse..Mr Hubby kena keja...padanla mukakan..
so dari pagi tadi tak berenti buat keja ditemani 2 hero cilik...
 hinggalah ke saat ni baru rasa cam rest sikit...
Khalish follow papa ke dobi...Khaleef tengah dok layan Disney Channel..
ibu...heehe...cam biasa...update blog kejap..
Esok dah start keja...silap-silap berabuk lagi 'rumah' niha...
Pada kengkawan yang sudi jenguk tu...jutaan lemon kasih me ucapkan...
Bila dah start keja..banyak yang mesti diutamakan..balik lewat petang
badan dah kepenatan..masa yang terluang digunakan bergurau senda dengan anak-anak..
Sian kat anak-anak...kekadang masa hantar ke BS..mata pun tak celik lagi..
petang karang baru dapat tengok ibu & papa...sorie ye anak-anak ibu...
Kederat yang ada ibu gunakan demi masa depan anak-anak ibu..
tapi walau sesibuk manapun ibu...perkembangan kalian takkan ibu lupakan...
malahan...ibu gembira kalau usaha ibu selama ini tidak sia-sia... 
ibu yakin..

"Di Mana Ada Kemahuan...Di Situ Ada Jalan"


akhirnya terlelap jugak 2 hero ibu ni..sepesen je tido...

 
kadangkala terlintas di fikiran...andai nyawa ini ditarik oleh penciptaNYA..apa akan terjadi dengan anak-anak..bagaimana kehidupan kalian kelak...atau ingin saja ibu bawa ke mana ibu pergi...hatta ke alam lain sekalipun....Subhanallah...

Labels: