Dapat Diploma Tapi

Alhamdulillah...1st stage dah lepas...
so petang ni bila ada masa yang terluang sikit..
kebetulan Khalish & Khaleef tido..
sepantas kilat me manage balik stok susu kat dalam DF...
kena beringat gak..taknak membazir..
nanti buang gitu je...
ohhh tidakkkk...!!!!
bukan mudah nak dapat...so kena hargai sehabis baik..
kurniaan yang tiada tandingan dariNYA...

lame dah niat nak susun balik stok sebab sebelum ni main masuk je dalam DF...
stok yang me ada taklah banyak sangat tapi Alhamdulillah...
mencukupi untuk Khaleef..kadang-kadang Khalish tumpang sekaki..
tapi selalunye Khalish direct..ade sekali tu balik kampung tak bawak susu untuk Khalish...
balik pun kejap je..so try pum ....masuk dalam botol..
nasib baik Khalish tak banyak kerenah...


sebelum kemas.....bercampur aduk

dah manage dalam bekas berlainan bulan...


selagi berdaya...ibu akan perjuangkan untuk anak-anak ibu...biarlah orang nak kata ape..janji anak-anak ibu happy..sihat sentiasa hendakNYA..

Labels: