EURO...Helahan Terhebat

Tersenyum sensorang dalam keta pagi tadi waktu nak datang keja..
perasaan geram pun ada..
gara-gara terdengar celoteh DJ HotFm..
penangan EURO 2012..
disebalik musim kemaruk bola sekarang 
rupanya ade sesuatu diluar jangkaan kita..

Kisah seorang pemanggil wanita dan isteri yang agak ceria memulakan cerita
bila dengar suara mungkin pendengar ingat kisah lucu..
walhal..dia dok bercakap tentang perihal suami yang sebelum ni bukan kaki bola..
agak menghairankan pemanggil ni sebab suami bukan kaki bola..
tapi sekarang ni bila jam masuk je pukul 12 terus dok melepak depan tv..
bila ditanya...alasan yang diberikan oleh suami..

"kena tengok sebab bukan selalu EURO ni..2 tahun sekali baru ada"

Pada me..alasan yang agak boleh diterima dan munasabah..
....sampaila satu malam..rupanya ada udang...
pemanggil ni terdengar suami yang tersayang tengah layan cakap kat tepon..
huarghhh...kantoi...
rupanya bukan tengok bola 
dok melayan awek dalam fone..
dalam diam bikin drama yea..

alahai...boleh jadi geram pulak bila dengar...
yelah...sebagai pendengar kita dah boleh agak dan rasa camne perasaan pemanggilkan..
walaupun nada macam ceria pasti terselit kekecewaan..
yang sedihnyer anak-anak pun tau ayah dah buat perangai ..
cuma belum dipersoalkan secara terbuka oleh si pemanggil terhadap suami..

so..para suami yang lain kotla terbaca entri ni janganla ambil kesempatan...
kenang balik pengorbanan para isteri anda..

fullstop!

Labels: