Zara Black Mud Soap Berkesan

Harini me nak sharing pasal sabun Zara Black Mud Soap - COSWAY.
atara sabun perawatan badan yang sangat baik dan sememangnya me guna produk ni..
dari pemerhatian me...hasil yang diperolehi amat memuaskan..
Diasilkan daripada lumpur hitam Laut Mati di Jordan yang terkenal dengan
kuasa penyembuhan dan bersifat terapeutik.
kepada mereka yang memiliki masalah jerawat badan atau kegatalan kulit
sangat disyorkan...dulu me alami masalah jerawat kat belakang badan..
puas gak guna macam-macam sabun...
Alhamdulillah...hilang jugak akhirnya dan sekarang me dah mampu tersenyum...
seriously sebab dulu agak teruk jerawat kat belakang badan...
nak letak gambar takleh sebab...

1. jerawat & kesan pun memang takde
2. aurat kan....heehe


rupa sabunnyer camni...


 
Selain tu, boleh gak guna bagi yang ada ekzema dan bersihkan muka yang berminyak..
struktur sabun agak lasak sebab kalau jatuh tak terjejas sangat rupanya...
tak macam sesetengah sabun tu...asal jatuh je terus terpenyet..
dan yang penting jimat sesangat serta tahan lama..
sabun ni taklah mahal sangat....tapi sangat berbaloi...
ape kate test dulu...baru tau hasilnya...

Labels: