KiddyCar

Lame dah ngidam ngan Mr Hubby nak amik KiddyCar ni..
selalu tengok anak orang lain je yang naik...
so semalam..lepas balik keje..laju-laju bersiap nak ke JUSCO AU2..
sebenarnye nak cari barang sikit..
bukan semata nak cari KiddyCar ni..
jangan salah faham ye kengkawan...

Masa turun lift ternampak pulak ade satu KiddyCar kosong.
semuanya secara kebetulan...
Alhamdulillah...rezeki Khalish..
so tak lengah Mr Hubby suh amik..
kesian tengok Khalish sebab tak berkesempatan nak merasa..
lepas dapat..punyela suka...terus turun dari trolly biase..

Sebagai ibu...bila tengok anak seronok..
rasa macam nak menitis airmata...tapi tahanla kan..
nampak dek orang malu pulak...bukannyer ade drama hindustan pun..
dan lagi satu nak gitau...bukan sebab air mata seorang ibu tu murah....
tapi hakikatnya
naluri seorang ibu terlalu lembut...

Cepat sangat terasa dan mudah cair bila touching...
huk..huk..

ape lagi....sakan bergambo!

riang benor nampaknyer wajah Khalish..


maka ibu tersenyum puas...
papa sakan menolak...


Labels: