Serbu Karnival Minggu Penyusuan Susu Ibu Sedunia

Last minute dapat tau ade Karnival Penyusuan Sedunia semalam kat National Library....
terus ajak Mr Hubby jengah jap sebelum ke destinasi seterusnyer..
plan asal nak ke JUSCO...
tapi semangat perjuangan penyusuan BF tu masih sebati alam jiwa..
so Mr Hubby pun sokong...thanx sayang..
sesampai kat sane je ....tempat parking penuh..
hampir berputus asa..tapi Alhamdulillah...dipermudahkan olehNYA...
syukur...mood Khalish & Khaleef pun agak baik...

Happening gak karnival kalini...tapi me tak sempat tunggu sampai abis..
Khalish dah mula boring...walaupun belikan puzzle untuk dia...
tapi still sampai satu tahap...keboringan melanda...

Paling best..me jumpa Nad- coursemate masa study...
bertahun tak jumpa dah..
dok cakap over the phone...n ber'FB je..ade hikmat disebalik ke karnival ni..
dan kami sememangnyer mempunyai tujuan yang sama..
memperjuangkan BF...
seronok sesangat..

Sempat gak dengar forum yang diketengahkan..
'Dilema Wanita Bandar: Tidakkah Glamor Menyusu Susu Ibu'

Panel:
Dr Faridah Idris (IBCLC), Pensyarah Fakulti Perubatan UPM
Serina Redzuwan, Pelakon & Pengacara
dan seorang ustaz...lupe pulak namenyer...



forum sedang berlangsung..sangat best!

penonton cilik...Khaleef pun dengar same....

Khalish & Papa tunggu kat luar auditorium sambil layan jigsaw..

ibu moden masa kini.....

sesetengah ibu berpandangan.."penting ke BF ni"....tepuk dada..tanye selera...setiap anak ade hak untuk minum susu yang datangnyer dari dalam badan ibu..fikir sendiri ye...

Labels: