Kategori Ape Ni

Kawan-kawan yang dikasihi...pernah tak alami situasi camni..

Masa masuk meeting tadi ada sorang Hamba ALLAH yang tak reti dok diam..
rimas pulak tengok ..memula kibas baju..alahai...orang lain dok diam je..
mane datang semut panjat dalam baju..aiissshhh....confius tengok...

Jenis tangan takleh dok diam...menggaru kepala pulak...
aahhhh....sudah...sekali terpandang pulak...
banyaknyer benda asing kat atas kepala...
kelemumur ke kulit kepala kering tu...

Kot ye pun takyah la buat kejaan masa ni...
comot la..kan tengah meeting ni...rase cam nak jerit je...
tapi apekan daya...kang terkujat pulak Dato pengerusi...
tak ke haru...

Pelbagai ragam manusia..yang tidak ..tidak je dibuat..
tindakan luar kawal agaknye..

Tapi sayang, mungkin Hamba ALLAH tu tak perasan yang dirinya
sedang diperhatikan..
sorie ye..sebab saya memang pemerhati tegar..

Next...tolong jangan buat sesuatu yang pelik 
dan boleh menggugat konsentrasi rakan meeting anda.. 


Labels: