Air Teh Penyeri Kecantikan

Selama ini tau minum je...rupanya air teh ade khasiat tersendiri...
tapi pernah jugak terlintas....
 sebab kebanyakan produk sekarang gunakan teh sebagai ramuan utama..
bila guna produk yang ade teh ni wangi je bau..
sesedap hidung menghidu...hehe...

Secara traditional, air teh boleh mengembalikan kecatikan pada wajah secara semulajadi..
bila letih.. automatik akan beri kesan pada wajah..antaranya kusam dan tak bermaya...
so untuk atasi masalah ni...apa kata kita rendam teh semalaman...
dan esoknya bila bangun pagi sebelum mandi...cuci wajah anda guna rendaman teh ini..
semudah A..B..C....dan 1..2..3..

warghhh...dah macam iklan pulak ha...
antara rajin dengan tak jela ye para ibu sekalian..huhu
nak dapat hasil yang menarik, buatlah beberapa kali...
kalau sekali mungkin tak nampak lagi keberkesanannya...

Untuk info, air teh mengandungi antioksidan yang tinggi dan boleh menjadikan wajah 
kelihatan segar dan berseri sepanjang masa...



Moga diberi kekuatan untuk amalkan petua ni selalu...maklumla sebab terlampau 'rajin'...
kadang-kadang bukan terlupa....tapi tak ingat...

Labels: