Gambar Anak Anak Terapi Stress

Terjumpa SD Card....ntah bila tahun punya pun tak ingat..
biasalah saya..suka sepahkan .. nanti bila nak guna..beru pening nak mencari..
dulu rajin gak bawak camera compact...usung mane pegi..
motif utama sebab nak amik pic anak anak...
la ni...sejak ada henpon...maleh dah nak bawak...tu yang semua bersepah...

Mr Hubby selalu tegur...tak reti tak manage...nanti bila nak guna...
bising cari tak jumpa...heheheh...tulah masalah utama saya...
dan bila dah terjumpa SD Card ni mulalah nak tengok..pic apa yang ada..
sebenarnya memang tercari pic Khalaf kekecik...nak jadikan kenangan...
nanti bila boring atau waktu sesi pumping...bolehla dok belek...
time tu sure 'meriah' titisan emas keluar...

Bila tengok balik gambar anak anak ...dah macam terapi kat diri saya..
segala masalah..stress..semua akan hilang...
yelah...anak anak kan comel...sejuk mata memandang...meresap terus ke hati
bila bergelar ibu...naluri sangat kuat terhadap anak anak..mana pegi pun teringat anak..

Khalaf tak tumbuh gigi lagi..

 Cuma yang saya tak faham...ada jugak yang sanggup buang anak...
tak sayang ke ..kendong 9 bulan...ke mana pegi bawak perut...
lepas tu ..masa nak bersalin lagi...macam nyawa di hujung tanduk..bertarung nyawa..
tapi bila dah keluar...sesuka hati ditinggalkan...dan yang paling kejam dibunuh...
apalah dosa si kecil...ermmm....


Jom Singgah;
Kelab BloggerBenAshaari

Labels: , , , ,