Hati Jadi Gelisah Kalau Tak Dapat

Semalam gi SOGO kan....pastu kan..hati dah terpaut...
mula la hati berbelah bahagi...berkira kira jugak...
nak ke tidak...berhajat memang nak sangat tukar...dah tiba masanya...

Masa nak beli tu...tak lah lama sangat...
cuma tetiba jadi rambang mata...banyak betul pilihan...
sejak dulu lagi saya memang suka patern yang dikeluarkan...
corak pun nampak fresh!!

Tu pada pandangan saya la...pilihan masing masing...sebab citarasa kita takkan sama...
rambut je sama hitam...tapi penahla jugak berambut warna...
opsss...tu kisah muda remaja...
Noktah. Dot. Tutup Buku Lama.
Hehehehe..

Saya 'pancing' jugak sebab hati dah terpikat...
memang takleh nak berpisah dengan CR...try jugak yang lain...masih belum punya keserasian..
biarlah dulu...mungkin bila dah masuk kategori veteran...citarasa berubah...
sape tau kan...kan...

simple...Alhamdulillah...dapat gak pengganti..

Comey tak....kihkihkih....selalu pakai yang berwarna gelap...
kali ni try yang cerah pulak...ok ...daaaaaa...

Jom Singgah;
Kelab BloggerBenAshaari

Labels: , , , ,