Kulit Cantik Guna Skin Drink Lotion Safi Rania Gold

Dulu memang tak amik kisah nak jaga muka...
set skincare pun pakai bila dan...punyalah malas...tapi bila kulit mula kusam..
ha..barulah ngeletat...padan mukaku...huhuhu
Tapi rasanya masih belum terlewat lagikan...
dan sejak join program bersama Safi Rania bulan Ogos lalu...
saya merupakan antara pengguna setia salah satu produk Safi Rania Gold..
saya bukanlah jenis yang rajin sangat nak jaga muka kekdahnya...
so mana yang simple dan mudah...memang jadi pilihan...


Skin Drink Lotion...jangan ingat body je perlukan air...muka pun perlukan jugak..
saya pun baru tau masa join program tu...dan bila dah beberapa bulan try...sangat berpuas hati..
Masa memula pakai...lotion ni tak melekit...cepat meresap...terasa kelembapan yang 
berpanjangan...tak pakai moisturizer pun tak apa ...kalau rajin pakai pun takpe dan bila 
pakai foundation lagi superb!!
Muka terasa tegang dan gebu...perasan sendiri...kihkihkih...tapi betul tau
dan lagi satu...saya ni jenis berjaga malam...maklumla...breastfeed kan...
jadinya lingkaran bawah mata sure terhasil...tapi sejak guna Skin Drink Lotion..Alhamdulillah...
semakin berkurangan...yeeeaaayyyy...
confident sikit nak jumpa kawan kawan...kalau tak...sure nak ngelak je...
sebab takmo kengkawan tegur...

berbaloi untuk dimiliki...

Jerawat pun dah macam segan nak tumbuh...maybe sebab kulit wajah sentiasa lembap..
lepas cuci muka..saya akan tepek Skin Drink Lotion..pakai sikit je dah memadai..
sape tak nak cantik kan...


latest pic...model pintu jap...

Jom Singgah;
Kelab BloggerBenAshaari

Labels: , , , ,