Muffin Chocolate...Resepi Ringkas

Bila dok rumah...bosan...mesti nak ke dapur..
hilangkan kebosanan...dan asah skill...poyo!!
macam la pandai sangat...tapi dari tak cuba...better trykan..
ihikkksss....

Petang tadi try buat muffin berperisa chocolate...
simple...dan boleh gak alas perut...dari beli kat luar...
mahal ...dan nak nilai dari kesedapan...
rasenyer air tangan sendiri lagi sedap kot ek...

simple dan mudah..

makan sorang je 4 pcs....kihkihkih..

Tapi kali ni saya guna tepung sedia ada...
cuma tambah air...telor dan minyak jagung..
bancuh dan bakar dalam oven..
masih ingat lagi tak entri SINI...
saya beli tepung muffin ni kat situlah...mudah je...sekarang semua dah senang..
takyah nak timbang sukat bagai...tapi kalau memang yang rajin buat kuih tu lain citer..
jangan compare dengan saya tau...saya ni nak ringkas je...kihkihkih...

Kalau ada yang nak mencuba..Selamat Mencuba ya...
pasti jadi punyo!

Jom Singgah;
Kelab BloggerBenAshaari

Labels: , , , ,